A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) célja, hogy a www.serebro.hu, online áruházban (a továbbiakban „webshop”) történő vásárlás szabályait és feltételeit rögzítse.
A webshopban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Ön a regisztrációval elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és az abban foglaltakkal egyetért.
1. A webshop üzemeltetője
A webshop üzemeltetője a Serebro Kft. (a továbbiakban „Serebro”), melynek adatai a következők:
Név: |
Serebro Kft. |
Székhely: |
6000 Kecskemét Korona u. 2. |
Cégjegyzékszám: |
13-09-128993 |
Adószám: |
14775732-2-03 |
Közösségi adószám: |
HU14775732213 |
Bankszámlaszám: |
11732002-20423661-00000000 |
Web: |
|
Ügyfélszolgálat |
0620 946 28 10 |
E-mail: |
serebroekszer@gmail.com |
|
2. Regisztráció
A webshopban történő vásárláshoz regisztrációra van szükség, ahol az alábbi adatait kell megadnia:
A számla kiállításához szükségünk lesz a számlázási adataira is.
Ezek után meg kell adnia jelszavát, végezetül eldöntheti, hogy feliratkozik hírleveleünkre.
2.1 Hírlevél
Hírlevelünkben bemutatjuk készítőinket, márkáinkat, bemutatjuk újdonságainkat és információt küldünk az akcióinkról. A hírlevélről bármikor leiratkozhat belépés után, vagy küldje vissza a kapott levelet a következő email címre: serebroekszer@gmail.com
A regisztrációval Ön kijelenti, hogy cselekvőképes, a rendelés megtételére jogosult.
A regisztráció során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és harmadik személyeknek nem szolgáltatjuk ki. A rendelés során megadott adatai a szállító részére a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.
Szintén a regisztráció folyamán eldöntheti, hogy igényt tart-e hírlevelünkre, amelynek beállítását a fiókjába belépve bármikor módosíthatja.
3. A szerződés tárgyának lényeges jellemzői
Valamennyi termék mellett megtalálja annak részletes leírását, valamint a fizetendő vételárat. Ezek az árak a webshop eladási árai. Magyarországon ez a bruttó árat jelenti. Külföldi vásárlás esetén a különböző járulékos költségek minden esetben a vásárlót terhelik, legyen az például bármiféle adó, vagy vám, a teljesség igénye nélkül. Amennyiben további kérdései lennének, keressen meg bennünket elérhetőségeinken.
4. Rendelés
Ön a webshopban lévő termékeket (a továbbiakban „Termékek”) a webshopon keresztül rendelheti meg. A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja:
Megrendelésed sikeresen felvettük! A megrendelt termékek 1-3 munkanapon belül érkeznek meg rendeltetési helyükre.
Korábbi rendeléseid a "Fiókom" oldalon a "Korábbi rendelések" hivatkozásra kattintással tekintheted meg.
Kérünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseidet, a"Kapcsolat" menüpont alatt tedd föl.</p><p>
Köszönjük, hogy nálunk vásároltál!
A megrendelés rögzítéséről, és a szállítás várható időpontjáról 24 órán belül e-mailben tájékoztatást („visszaigazolás”) küldünk. Rendelése ezen visszaigazolással válik véglegessé, azaz Cégünk ezen visszaigazolással – és a vételár megfizetésével - válik kötelezetté a Termék leszállítására.
A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén a szállítás szünetel.
A Serebro fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a vásárló vevőszolgálatunkon,elektronikus levelezési címen illetve telefonon teheti meg a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül.
5. Szállítási határidő
A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye, átlagosan 1-4 munkanap között mozog. A MPL a szállítást, minden hétköznap 15:30-ig leadott megrendelést 1 munkanap alatt házhoz szállítunk. A MPL házhozszállítás hétvégén és ünnepnapokon szünetel. Ha Önnek sürgősen kell a termék, az MPL csomagküldő szolgálatnál van lehetőség, hogy munkanapokon 12:00-ig kiszállítsák a csomagot, ez 700 Ft többletköltséget jelent, amely a vásárlót terheli.
Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a megjelölt időpontig, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a problémát azonnal kezeljük!
6. Szállítási költségek
A szállítási díjat értékhatár nélkül mi fizetjük. A minimális rendelési érték 6000Ft.
Amennyiben a megrendelt termék mégsem felel meg elképzelésének, 14 munkanapon belül indoklás nélkül cseréljük vagy visszavásároljuk azt. Visszavásárlás esetén 1000 Ft szállítási költséget vonunk le a termék árából. Csere esetén a kiválasztott terméket 1000 Ft szállítási költség terheli (személyes átvétel esetén természetesen díjtalan). A csere és visszavásárlás feltétele, hogy a termék eredeti állapotában és csomagolásában, visszakerüljön üzletünkbe 14 napon belül.
7. A vásárló megtekintési kötelezettsége
A Termék átvételekor köteles a leszállított Termékek mennyiségét és csomagolását ellenőrizni. A mennyiséggel illetőleg olyan, a termék csomagolását is érintő károsodásokkal kapcsolatos észrevételeket, melyek az átvételkor megfelelő gondossággal észlelhetőek, csak akkor tudunk elfogadni, ha azt a szállítónak jelzik.
Amennyiben a csomagolást sérültnek ítéli, bontsa fel a csomagot és ellenőrizze az áru épségét!
Sérülés esetén kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítóval.
A Termék átvételét követően csak olyan hibákra vonatkozó észrevételeket tudjuk elfogadni, amely az átvételkor megfelelő gondosság esetén sem volt észlelhető.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
E-mail: Telefon: |
+36209462810 |
|
8. A vételár megfizetése
Magyarországon a következő fizetési módok közül választhat:
a. Banki átutalással:
Amennyiben a banki átutalást választja, kérjük utalja át a teljes vételárat a visszaigazolásban vagy a jelen ÁSZF 1. pontjában megjelölt bankszámlaszámra. A megrendelt Termék kiszállítására a vételár a bankszámlánkon történő jóváírását követően kerül sor, ezért kérjük, a vételárat a visszaigazolás kézhezvételétől számított 3 banki napon belül elutalni szíveskedjék. Későbbi utalás esetén a szállítási határidő meghosszabbodik.
Banki átutalás esetén a közleményben adja meg a megrendelt termék nevét!
b. Utánvét:
Amennyiben utánvéttel szeretné a termék vételárát kiegyenlíteni, akkor a termék átvételekor kell fizetnie készpénzzel, vagy ha van rá lehetőség bankkártyával.
9. Szavatosság / Jótállás
Célunk, hogy vásárlóink elvárásait túlteljesítsük, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra.
Ennek szellemében minden problémás esetet a lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt igyekszünk orvosolni.
Amennyiben a kiszálított termékkel kapcsolatban valamilyen hibát vagy azon sérülést észlel, mihamarabb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. (telefon és e-mail)
Kérjük vásárlóinkat, hogy a csomagot a futár előtt bontsa fel és ellenőrizze tartalmának sértetlenségét!
Amennyiben a termékről felbontás után kiderül, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett,
vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. A sérült termékek cseréjét a lehet legrövidebb határidővel díjmentesen lebonyolítjuk.
A szavatosság megszűnik, ha a hiba oka szakszerűtlen kezelés vagy nem rendeltetésszerű használat.
10. Elállás
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerinti elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 munkanap elteltéig írásban gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Cégünk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, a termék károsodása esetén a csökentett vételár kerül visszafizetésre.
Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen a szállító részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható.
A vételár visszafizetésére a termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a vevő által megadott bankszámlaszámra.
© 2009-2018. Serebro Ékszerüzlet